دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در بهمن ماه اجرا می شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از شروع دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد.

«عزت اله ضربی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا می شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: این یادواره برای دومین سال پیاپی و در راستای آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، تربیتی و اخلاقی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این یادواره برای خدمت داوطلبانه، مردم مداری، اخلاق مداری و مسئولیت‌پذیری، با شعار محوری «بسیج توان انسانیت برای کرامت انسانی» به صورت ملی و بین المللی اجرا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: آغاز این یادواره از 16 بهمن همزمان با ایام شهادت امام هادی (ع) و ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

 

ضربی با اشاره به اینکه امیدواریم با اجرا مطلوب این یادواره بتوانیم در راستای تحقق و ترویج مکتب سلیمانی گام های موثری برداریم، افزود: مسائل فرهنگی، تربیتی و هنری و تبیین مبانی فکری و سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی مهمترین رویکرد این یادواره است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: سال گذشته اولین این یادواره و پویش ملی «چلچراغ» به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دل ها و نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام المنفعه توسط جوانان اجرا شد.

 

کد خبر 1137303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha