اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

قاضی زاده هاشمی، با بیان اینکه اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است، همه ما در برابر خون پاک شهدا مسئول بوده و باید با خدمت بی منت راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی»، امروز(22دی)، در برگزاری یادواره پرواز پروانه ها و گرامیداشت 68 شهید دانش آموز بروجرد اظهارداشت: عزت، عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است.

 

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برگزاری یادواره ها کینه توزی دشمن و طمع داشتن به خاک کشور، داشتن وحدت و همدلی را یادآور می شود.

 

وی با اشاره به وجود روزهای سرنوشت ساز در تقویم و تاریخ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برخی از این روزها  نشانه قدرت، اقتدار، حماسه و پیروزی و روزهایی نیز نشانه مظلومیت ملت ایران و رذالت دشمنان است.

 

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: 227 هزار خون پاک در این سرزمین برای حفظ این امینت و اقتدار ریخته شده باید قدردان خون شهدا باشیم.

 

وی در ادامه گفت: امروز همه ما وظیفه داریم نام و یاد شهدا و ایثارگران را حفظ و به خانواده شهدا خدمت کنیم.

 

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان داشت: این مدرسه بروجرد نیز تبدیل به یادمان شهدا و موزه خواهد شد که در طول تاریخ ماندگار شود.

 

کد خبر 1137359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha