نابودکردن غیرت دینی جوانان از اهداف مهم دشمن در فضای مجازی است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال نابود کردن غیرت دینی جوانان و نوجوانان هستند، گفت: دشمن تلاش می کند تا حساسیت ها را نسبت به دین، عفاف و حجاب، ناموس، خاک، علم و عالم کم رنگ کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز(24 دی) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: دشمن به دنبال این است که غیرت دینی ملت ایران به ویژه جوانان را از بین ببرد و بستر پیاده سازی این مهم را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: در واقع غیرت دینی مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و همین غیرت دینی در دفاع مقدس باعث شد تا جوانان ما پای خاک و ارزش های دینی خود بایستند و جان خود را فدا کنند.

 

 

وی اظهارکرد: غیرت دینی جزئی از ایمان است و این غیرت باعث حفظ دین خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام نوری با تأکید بر اینکه مسئولان افراد چاپلوس را باید از خود دور کنند، بیان کرد: نباید بدون مدرک آبرو کسی را برد و فردی را متهم کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه برخی از مردم برای گرفتاری های خود اگر به اداره ها و سازمان ها مراجعه می کنند باید مورد حرمت قرار گیرند، گفت: باید حرمت این مردمی که همیشه در صحنه بوده اند و شهید داده اند را نگه داریم.

 

 

وی همچنین در ادامه به سالروز شهادت حضرت ام البنین اشاره کرد و افزود: حضرت ام البنین(س) مادری است که چهار فرزند او در واقعه کربلا در رکاب امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

 

 

حجت الاسلام نوری بیان کرد: روز وفات این بانوی بزرگ در تقویم به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است تا برای بانوانی که فرزندان و همسران خود را در راه اسلام از دست داده‌اند، یادآور استقامت و شجاعت زنان از صدر اسلام تا به امروز باشد.

 

 

 

کد خبر 1137500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha