تیم امدادرسانی دهلران به شهر مورموری اعزام شدند

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در شهر مورموری از توابع شهرستان آبدانان، معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران به همراه تیم امدادرسانی در این شهر حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار ویژه شهرستان دهلران در حاشیه بازدید از میزان خسارت های وارد شده به شهر مورموری در پی وقوع سیل، اظهار کرد: تیم های امدادرسانی دهلران حسب دستور استاندار ایلام، در کمترین زمان ممکن در منطقه مورموری حضور پیدا کردند.

 

« لطیف صادقی» یادآور شد: نیروهای هلال احمر  شهرستان و برخی از اعضای ستاد بحران با توجه به بحران پیش آمده به منطقه اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه  بیش از ۷۰ بابت منزل مسکونی و ۳۰ باب تجاری خسارت وارد شده است، گفت:  کار لایه روبی از امروز شروع خواهد شد و امکانات لازم از جمله چادر و وسایل گرمایشی به منطقه  ارسال خواهد شد.

 

فرماندار ویژه دهلران ابراز کرد: انتظار داریم مردم همکاری لازم را با ستاد بحران شهرستان  داشته باشند تا خدمات رسانی  سرعت بخشی پیدا کند.

 

صادقی به اشاره به خسارت های وارد شده به مردم، تصریح کرد: بایددر اسرع وقت تلاش کنیم که میزان خسارت ها و مشکل مردم بررسی میدانی شود و  دستگاه های خدمات رسان  پای کار باشند.

کد خبر 1137597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha