برنامه ریزی فرهنگی، نیاز امروز انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان شمالی، برنامه ریزی فرهنگی را نیاز امروز انقلاب اسلامی دانست و گفت: لازم است نسل امروز با آرمان های انقلاب از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» ظهر امروز یک شنبه (26 دی ماه) در جلسه هماهنگی ایام الله دهه مبارک فجر خراسان شمالی، بر هم افزایی دستگاه های اجرایی در راستای اجرای ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 

استاندار خراسان شمالی افزود: اگر امام راحل در سال 42 فرمودند یاران من در گهواره هستند، در سال 57 این یاران، روند انقلاب را دیده و پس از آن هم این جریان انقلابی را در کودتاها، جنگ تحمیلی و ... مشاهده کردند اما نسل امروزی نیازمند شناخت بیش از پیش انقلاب هستند.

 

وی، مهم ترین رکن آرمان های انقلاب را استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نام برد و با بیان اینکه اکنون نسل جوان هیچ تصویری از این آرمان ها ندارد، بر تلاش برای آشنایی نسل جوان با این آرمان ها تأکید مضاعف کرد.

 

حسین نژاد، برنامه ریزی فرهنگی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: باید هم عزت و اقتدار ایران اسلامی و هم رفاه و آسایش مردم در طول این انقلاب تبیین شود.

 

حسین نژاد با تاکید بر اینکه باید به صورت واقعی جامعه را رصد کنیم، بیان کرد: نباید اجازه داد برخی از ضعف ها، از سوی دشمن بزرگ جلوه داده شود.

 

حجت الاسلام «محمد سلطانی» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه دشمن تلاش می کرد این انقلاب در همان ماه ها و سال های اول به شکست منتج شود، افزود: دشمنان برای تحقق این آرزو، در طول دوران انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و از کودتاهای اول انقلاب گرفته تا تحریم های ظالمانه، همچنان برای نابودی انقلاب برنامه دارند.

 

وی با بیان اینکه 17 هزار شهید ترور و هشت سال جنگ تحمیلی که طی آن قریب به 80 کشور رژیم بعث عراق را حمایت می کرد، سند جنایت جنایتکاران علیه انقلاب اسلامی است، افزود: اما امروز می بینیم نه اثری از صدام هست و نه اثری از رژیم بعثی عراق.

 

حجت الاسلام سلطانی در ادامه به تشکیل 22 کمیته در ذیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب در استان و اعطای احکام مسئولان کمیته ها اشاره کرد و گفت: قدرت نرم افزاری از ما و از دستگاه ها انتظار داریم قدرت سخت افزاری را در کنار آن بگذارند تا برنامه ها به نتیجه برسد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، فضاسازی شهری و محیط اداری با استفاده از پوستر، بنر و نصب پرچم جمهوری اسلامی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در فضای مجازی را بخشی از برنامه ها نام برد.

 

 

کد خبر 1138065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha