یک میلیون و ۲۰۰ هزار جلد را در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب توزیع کردیم

سبحانی فر گفت: در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب توزیع یک میلیون و ۲۰۰ هزار جلد کتاب به ۸۵۰ هزار آدرس و بیش از ۱۷ هزار نقطه روستایی داشتیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، رمضانعلی سبحانی فر امروز یکشنبه 26 دی در نشست خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب که در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد، گفت: خبرنگارها در این دو سال نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات همکاران بنده به مردم داشتند. بیش از دو هزار نفر از همکارانم به کرونا مبتلا شدند و 15 نفر از همکارانم به خاطر کرونا جان خود را از دست دادند. سال قبل در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب و امسال در نمایشگاه قرآن توانستیم خدمت رسانی خوبی برای مردم داشته باشیم.

 

مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه توانستیم طعم شیرین فناوری را به مردم بچشانیم، عنوان کرد: سال قبل در نمایشگاه مجازی کتاب توانستیم در میانگین سه و نیم روز توزیع مرسولات کتاب را از یک میلیون و 200 هزار جلد کتاب به 850 هزار آدرس و بیش از 17 هزار نقطه روستایی داشته باشیم. افزایش تعداد ناشران در دومین نمایشگاه مجازی کتاب نشان دهنده عملکرد خوب نخستین نمایشگاه مجازی کتاب است. پیش بینی می شود فروش کتاب در این دوره بیشتر باشد. نمایشگاه مجازی کتاب هزینه ناشران و همچنین مردم را کاهش داده است. مردم از نقاط دوردست بدون اتلاف وقت و طی فاصله زیاد می توانند از نمایشگاه مجازی خرید کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پست با هفت هزار نیرو در سراسر کشور و 1500 خطوط شهری و استانی در خدمت مردم است. ما یازده هزار دفتر داریم و برای نمایشگاه مجازی کتاب تمهیدات ویژه گذاشتیم. برای شهرهایی همچون قم، تهران و مشهد که تعداد ناشران زیاد است، شرایط ویژه در نمایشگاه مجازی کتاب در نظر گرفتیم. ما در این شهرها علاوه بر دفاتر شعبه های ثابت را ایجاد کردیم. از طریق پیامک خرید مردم در نمایشگاه مجازی کتاب مانند سال قبل اطلاع رسانی می شود و آنها با کد رهگیری که دارند می توانند ببینند بسته مرسوله آنها در چه مرحله ای و کجاست.

 

رییس شرکت پست ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان نمایشگاه مجازی کتاب بیان کرد: از ناشران خواهش می کنم در بسته بندی کتاب ها دقت لازم را داشته باشند تا بسته ها سالم و بدون مشکل به دست علاقه مندان به کتاب برسد. ما نیز چندین هزار باکس خریداری کردیم که مرسولات در نمایشگاه مجازی کتاب بدون مشکل و آسیب به دست مردم برسد. انشاءالله که با همکاری هم بتوانیم دومین نمایشگاه مجازی کتاب را خیلی خوب برای مردم برگزار کنیم..

 

گفتنی است، در پایان این نشست از پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب رونمایی شد.

کد خبر 1138113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha