حضور در بین مردم و شنیدن حرف آنان رویکرد دولت است/ دستاوردهای نظام در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب تبیین شود

حسنی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب بیانیه گام‌ دوم انقلاب بسیار مهم و با اهمیت است، گفت: از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود که در صحنه، در بین مردم بوده و کارها را نظارت و کنترل کنند،

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، ظهر امروز(۲۶ دی) در نشست ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان، با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: امروز باید از شهدایی که در این مسیر، حضرت امام راحل را یاری کردند، یاد کنیم، انقلاب اسلامی ثمره خون پاک شهیدان است و در ادامه حیات طیبه نظام اسلامی، نقش شهدای عزیز نقش برجسته است.

 

« محمد سبحان حسنی» با اشاره به برنامه های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سه سال پیش، مدعیانی مطرح کردند کردند که انقلاب اسلامی چهلمین سال خود را نخواهد دید و این نشان می دهد که دشمنان چه برنامه ریزی گسترده ای برای متوقف کردن انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه برآورد دشمنان این بود که واقعا می توانند به اهداف خود دست یابند، ابراز کرد: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و بخشی از کسانی که این ادعا را داشتند یا نیستند و باد دیگر امروز در عرصه سیاست وجود ندارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب بیانیه گام‌ دوم انقلاب بسیار مهم و با اهمیت است، گفت: بیانیه گام‌ دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است در همه حوزه های تکلیف ما را  و راه های رسیدن به اهداف را مشخص کرده است و بنابراین ما باید به این نقشه راه، توجه بیشتری داشته باشیم و برای تحقق  فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب،  تلاش کنیم.

 

حسنی با تاکید بر اینکه حضور باشکوه مردم در  برگزاری مراسمات با اهمیت است، تصریح کرد:  اینکه ۲۴ کمیته تشکیل شده و هر کمیته دارای وظایفی است، به دلیل این است که اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در برنامه های دهه فجر حضور داشته باشند و این هنر ماست که در حوزه کمیته‌های زیرمجموعه چه ابتکارات و خلاقیت هایی داشته باشیم که بتوانیم شاهد حضور مردم و جوانان در صحنه باشیم.

 

وی با بیان اینکه امروز  دشمن به دنبال گسست نسلی و شکاف بین مردم و انقلاب و نسل جوان است، تصریح کرد:  دشمن با به کارگیری رسانه های قوی و کار در این حوزه،  به دنبال جدا سازی جوانان از انقلاب و حاکمیت اسلامی است، برای خنثی کردن توطئه های دشمن، نیاز به هنرمندی و کار مسئولان در حوزه های مختلف است که با برنامه های جدید، زمینه جذب و حضور جوانان در صحنه فراهم شود.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: مدیران کمیته های ستاد دهه فجر به شرح وظایف خود توجه داشته باشند و باید اقدامات عملی را  در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر انجام دهند، البته ارزیابی هایی در طول ایام دهه فجر از فعالیت های دستگاه های اجرایی انجام می شود  و میزان حضور مردم در برنامه ها به کار و فعالیت مدیران کمیته ها بر می گردد.

 

حسنی با بیان اینکه البته انقلاب اسلامی متعلق به خود مردم و آحاد مردم است، یادآور شد: در ۲۲ بهمن و سایر مناسبت های انقلاب اسلامی مردم به صورت خودجوش وارد صحنه می شوند، هرجایی که نیاز به حضور باشد خود مردم حضور می بایند و امروز نیز  با همدلی که بین مردم به  وجود دارد این انشاالله این برنامه ها در سال جاری به نحو باشکوهی برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: بهره گیری از ابزارهای و شیوه های نوین  ارتباطی در راستای تولید محتوا و ارتباط با مخاطبین در به منظور ترویج ارزش ها و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و با توجه به محدودیت های کرونا، به دست گیری ابتکار عمل به در فضای مجازی لازم و ضروری است.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: دولت جدیدی با گفتمان جدیدی آغاز به کار  کرده است، رویکرد دولت کار میدانی و حضور در بین مردم است و مدیران و مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند، مردم باید این تغییر رویکرد را در عمل مشاهده کنند و مدیران در صحنه باشند و حضور در بین مردم و شنیدن حرف مردم جزو رویکردهای دولت است‌.

 

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار می رود که در صحنه باشند، در بین مردم باشند، کارها را نظارت و کنترل کنند، در همه حوزه ها و بخش های زیر مجموعه های مرتبط حضور داشته باشند، در بین مردم به طور قطع جزو دولت رویکرد دولت است و مسئولان لازم است که مردم استان با حضور خودشان در  مراسمات حضور باشکوهی را ثبت و ضبط کنند.

 

کد خبر 1138124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha