سایت مسکن نهبندان پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد

بیکی گفت: سایت مسکن نهبندان به لحاظ فیزیکی پیشرفت خوبی دارد و دستگاه های متولی باید برای ایجاد زیر ساخت ها با مردم همکاری کنند.

به گزارش خرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۲۷ دی) در جلسه شورای مسکن شهرستان نهبندان با بیان اینکه سایت مسکن شهرستان به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارد، اظهار کرد: در حوزه زیرساخت ها با همکاری شرکت های آب و فاضلاب، برق و گاز مشکلات در حال رفع شدن است.

 

فرماندار نهبندان افزود: تاکنون ۳۰ واحد مسکن انشعاب غیر دائم دریافت و برق آن ها نیز تا دهه فجر تامین می شود و گاز هم طی یک ماه آینده بعد از اجرای پروژه برق رسانی، کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

وی گفت: در بحث هزینه های انشعاب، شرکت های متولی همکاری لازم را با مردم داشته باشند تا مردم به صورت اقساطی بتوانند هزینه ها را پرداخت کنند.

 

وی تصریح کرد: در طرح جهش مسکن، زمین رایگان به متقاضیان واگذار می شود، تا دهک های پایین با با استطاعت پایین مالی هم خانه دار شوند.

 

فرماندار نهبندان در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی سایت اقدام ملی در ۳۷۵ واحد نهبندان، تصریح کرد: برای همه این واحدها پروانه صادر و عملیات اجرایی دارند، اما نیاز است افرادی که در ادامه کار ساخت و ساز خودداری می کنند، در بازه زمانی معین زمین آنها خلع ید شوند.

 

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که زمین مازاد و بلا استفاده دارند، بر اساس اعلام کمیته تامین مسکن باید در اختیار راه و شهرسازی قرار بگیرد.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در طرح اقدام ملی و جهش مسکن شهرستان نهنبدان، زمینی که برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده به لحاظ ارزش افزوده و کیفیت، در دسترس خدمات است، گفت: راه و شهرسازی باید برای خدمات روبنایی مانند ساخت مدرسه، فضای سبز و ... مکاتبات لازم را در دستور کار داشته باشد.

 

وی ادامه داد: در فاز دو یک مسکن نهنبدان، احداث یک پارک به مردم تعهد داده ایم که شهرداری باید با اعتباراتی تخصیص داده شده، پروژه را شروع کند.

کد خبر 1138407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha