بارش برف در همدان تمامی دوره های تحصیلی را تعطیل کرد

سهرابی گفت: به علت ریزش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مدارس تمامی دوره های تحصیلی استان همدان در روز سه شنبه (۲۸ دی) تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

«محمد سهرابی» به خبرنگار شبستان گفت: به علت ریزش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مدارس تمامی دوره های تحصیلی استان همدان در روز سه شنبه (۲۸ دی) تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

 

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان افزود: مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تمامی نواحی و مناطق تحصیلی استان همدان در نوبت صبح روز سه شنبه ۲۸ دی ماه تعطیل شد.

 

وی اظهار داشت: ارائه آموزش در این مدارس به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد ارائه خواهد شد.

 

به گفته وی، برهمین اساس مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول در نواحی یک و ۲ شهر همدان، اسدآباد، فامنین، قهاوند، ملایر، نهاوند، تویسرکان، بخش خزل، قلقل رود، سامن و جوکار در ۲ نوبت عصر روز سه شنبه نیز تعطیل شد.

 

وی اظهار داشت: همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در آموزش و پرورش مناطق بهار، کبودرآهنگ، گل تپه، لالجین، رزن، درگزین و سردرود نیز تعطیل است.

 

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان خاطر نشان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

 

سهرابی، از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس با سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1138674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha