ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر

حجت الاسلام طهماسبی، بر ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر تأکید کرد و گفت: باید اهداف و آرمان های انقلاب در قالب این برنامه ها برای نسل نو تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، امروز(28دی)، در جلسه شورای هماهنگی کمیته های ۲۱ گانه یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

 

امام جمعه کوهدشت افزود: دهه‌ فجر آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد، اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره ‌های تاریک قبل، باید ما می نشستیم و اسمی از اسلام می آوردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر در حقیقت ولادت امامت در این کشور است؛ به همان معنایی که خود امام و اسلام برای ما ترسیم کرده‌اند.

 

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت برنامه ریزی برای گرامیداشت دهه فجر، عنوان داشت: باید آرمان ها و اهداف انقلاب و امام راحل برای نسل امروز تبیین و ترویج داده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با وحدت و همکاری و بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای بباید برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر اقدام شود.

کد خبر 1138819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha