وزیر کشور برای بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان وارد فرودگاه جیرفت شد 

هم اکنون وحیدی وزیر کشور و نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با استقبال استاندار کرمان و فرماندار جیرفت وارد فرودگاه جیرفت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، هم اکنون وحیدی وزیر کشور و نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با استقبال استاندار کرمان و فرماندار جیرفت وارد فرودگاه جیرفت شدند.

«احمد وحیدی» در حاشیه این سفر، گفت: هدف از سفر امروز به مناطق سیل زده، حضور در بین مردم و بررسی آخرین برآوردها و نیازها در ستاد مدیریت بحران جنوب کرمان است.

وزیر کشور با یادآوری خسارت های سیلاب طی هفته گذشته در جنوب استان کرمان، خاطرنشان کرد: در دولت برای ارائه تسهیلات و کمک های بلاعوض در بخش های کشاورزی و دامداری و نیز بازسازی منازل مصوباتی انجام شد.

وی بیان کرد: به میزان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران ناشی از خسارت سیلاب هفته گذشته مناطق سیل زده جنوب کرمان مصوب شده و رقم های بیشتری نیز برای ارائه تسهیلات داده می شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: امروز در مناطق سیل زده جنوب کرمان حضور پیدا کردیم تا از نزدیک ضمن بررسی مشکلات، هر نوع کمکی که لازم باشد را با مشورت دوستان تصمیم گیری کنیم.

وزیر کشور اظهار کرد: برای اسکان و امداد رسانی به مردم سیل زده با کلیه دستگاه های ذیربط در تهران هماهنگ شده تا امکانات شان را ارسال کنند.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مجموعه سپاه، ارتش، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و ستاد فرمان اجرایی امام(ره)، عنوان کرد: این مجموعه در کنار دولت، هلال احمر و نیروهای مردمی در حال امدادرسانی هستند و همه این دستگاه ها اعلام آمادگی کرده اند تا هر کمکی لازم باشد در منطقه انجام دهند.
 

کد خبر 1139155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha