زلزله ۴.۹ ریشتری آران و بیدگل خسارت جانی در بر نداشت

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: زلزله ۴.۹ دهم ریشتری بامداد امروز آران و بیدگل خسارت جانی در برنداشت اما تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی دچار شکاف شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: زلزله ای به بزرگی ۴.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۵ و ۷ دقیقه و ۱۶ ثانیه بامداد امروز پنجشنبه شهرستان آران و بیدگل را لرزاند.

 

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه این زلزله در عمق۸ کیلومتری زمین رخ داد، افزود: کانون زمین لرزه در منطقه چاه عروس کویر مرنجاب آران و بیدگل بود و شهرهای آران و بیدگل و کاشان را تحت تاثیر قرار داد و حتی در مناطق شمالی استان اصفهان شاهین شهر و در مناطقی از استان تهران هم احساس شد.

 

شیشه فروش افزود: این زلزله باعث وحشت مردم منطقه شمال استان اصفهان شد ، در همان ساعات وقوع حادثه، ارزیاب های اولیه در قالب ۷ تیم به مناطق روستایی اعزام شدند که خسارت جدی مشاهده نشد، با روشن شدن هوا گزارش رسید شکاف ها و ترک هایی در ساختمان های تعدادی از مناطق روستایی ایجاد شده است اما این زلزله خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشته است.

 

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان  تصریح کرد: ارزیابی میدانی توسط کارشناسان اعزامی در حال انجام است و برای واحدهای مسکونی که دارای ترک یا شکاف شدند تصمیم گیری 

کد خبر 1139402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha