جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری برگزار شد

جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت چهل و سومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز پنج شنبه ۳۰ دی با حضور اعضای کمیته به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (پنج شنبه ۳۰ دی) در جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت چهل و سومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی که با حضور اعضای کمیته مساجد در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، اظهار داشت: جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر برگزار شده است.

 

مسئول کمیته مساجد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری حفظ و تبیین، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی می باشد از وظایف اساسی امروز مردم و مسئولین است.  

 

وی تصریح کرد: نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل است و در واقع مساجد خواستگاه انقلاب اسلامی هستند.

 

مظاهری با بیان اینکه امسال نیز برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های مختلفی در کمیته مساجد استان برنامه ریزی شده است گفت: طرح «۱۰ شب ۱۰ مسجد» از مهم ترین این برنامه ها است که با نگاه تبیین مواضع و دستاوردهای انقلاب در مساجد محوری شهرکرد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: طرح «۱۰ شب ۱۰ مسجد» امسال با حضور سخنرانان استانی و با اجرای سرودهای انقلابی، تجلیل از فعالیت های فرهنگی خادمان، خاطره گویی، شعرخوانی شاعران آیینی استان و پیشکسوتان انقلاب برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ارائه برنامه های جذاب و خلاقانه گفت: تمام اعضای کمیته برنامه های پیشنهادی خود را جهت اجرا در مساجد استان ارائه دهند تا مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

 

خاطرنشان می شود: اداره کل تبلیغات اسلامی، بسیج مساجد و محلات، اوقاف و امور خیریه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، ستاد اقامه نماز و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری هستند.

 

کد خبر 1139496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha