تشکیلات اداری، نیاز به نگاه جهادی و انقلابی دارد

حجت الاسلام شیخعلی با انتقاد از پاسخگو نبودن برخی ادارات و اتلاف سرمایه و عمر مردم به بهانه تشکیل کمسیونی در مرکز استان ، خواستار تمرکز زدایی و نگاه جهادی و انقلابی به تشکیلات اداری به خصوص در شهرستان گلپايگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،حجت الاسلام مصطفی شیخعلی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با برشمردن صفت های حضرت فاطمه (س) گفت: زن در آموزه های اسلام جایگاه بلندی دارد و تنها به عنوان محور خانواده نیست بلکه محور تربیت جامعه است زیرا اگر زن به کمال برسد جامعه به کمال می رسد و اگر زن سقوط کند، مرد و جامعه نیز سقوط،می کند.
امام جمعه موقت گلپایگان با تاکید بر نقش محوری زن در جامعه، و الگو قرار دادن زنان بزرگی در اسلام مانند حضرت زهرا(س) در جامعه اسلامی بیان کرد: زن در جامعه غربی تا اواخر قرن ۱۹، حق مالکیت نداشت و انسان درجه ۲ بود و هنگام نیاز به کارگر ارزان قیمت، به زن حق مالکیت دادند و به زن ابزاری برای فروش بهتر کالا نگاه شد از این رو برای زن مسلمان الگو قرار دادن چنین زنانی، زیبا نیست.
وی به دیپلماسی موفق و فعال نظام جمهوری اسلامی و حضور رئیس جمهور در روسیه و وزیر خارجه در چین اشاره کرد و افزود: عزم دولت سیزدهم تعامل با منظقه شرق و همسایگان براساس احترام متقابل است و قرار به اعتماد نیست بلکه مساله تعامل است و تعارض، تقابل، تحریم و دشمنی آمریکا در ۴۳ سال اخیر با ایران است و این فرق آمریکا با دو کشور چین و روسیه است.
حجت الاسلام شیخعلی قرار دادن تمام ظرفیت نظام در سبد غرب  و برجام را ظلم به مردم و کشور خواند و یاد آوری کرد: اقتصاد مقاومتی، نگاه به داخل و تعامل با همه کشورها و احترام متقابل با همسایگان، راهی است که پیموده می شود.
امام جمعه موقت  گلپایگان به تغییر فرماندار شهرستان گلپايگان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تشکیلات اداری شهرستان گلپایگان نیاز به نگاه جهادی و انقلابی دارد زیرا برخی ادارات پاسخ گوی مردم نیستند و مردم نیازمند تحول جدی و انقلابی و حل مشکلات‌ اداری خود هستند.
وی با تاکید بر تمرکز زدایی در استان اصفهان از اتلاف عمر و سرمایه کردم برای تشکیل یک کمیسیون خاص انتقاد کرد و آن را سزاوار مردم شهرستان گلپايگان ندانست./

کد خبر 1139782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha