برگزاری مسابقه با عنوان ساخت «پرچم وطنم ایران» در کانون پرورش فکری کرمانشاه

فتاحی ، گفت: بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه با عنوان ساخت «پرچم وطنم ایران» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار می شود.

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی و آیین‌های ویژه این ایام هرساله باید باشکوه و مردمی برگزار شود .

 

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه افزود: امیدواریم امسال هم در برنامه های دهه فجر بویژه روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن شاهد حضور پرشور مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب بایستی از همه امکانات خود استفاد کنیم زیرا در این شرایط دشمنان از همه ابزارهای رسانه ای و تبلیغی خود استفاده می کنند تا دستاوردهای نظام منعکس نشود.

 

فتاحی تصریح کرد:هرساله برنامه های کمیته های مختلفی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل می شود همچون  برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این کمیته شامل اجرای ویژه برنامه‌ی «همراه با کودکان روستا» شامل اجرای برنامه‌های سرود، نمایش و مسابقه‌های حضوری و .. در روستاهای استان، برنامه‌ی نمادین «گلی خواهم کاشت» که در آن مربیان و اعضا هر کدام گلی را در روزهای انقلاب به یاد شهدا می‌کارند، اجرای فراخوان «فجر پیروزی» در قالب هنرهای تجسمی در ۴ رشته ی نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی ویژه اعضا و مربیان است.

 

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه اظهار کرد: اجرای برنامه‌ی ادبی خوانش شعر با عنوان «شکوه پیروزی» با موضوع امام و شهدا، اعلام برندگان فراخوان «نامه‌های بی‌قرار»، اجرای برنامه‌ی ویژه بخش مکاتبه‌ای استان با عنوان «با نسل انقلاب» با بازنویسی نسل امروز از خاطرات نسل انقلاب، اجرای مسابقه ساخت «پرچم وطنم ایران»، تهیه و تدوین کلیپ‌های ادبی و هنری با موضوع پیروزی انقلاب (حداکثر در یک دقیقه)، مسابقه ساخت آدمک استکبار برای ارایه در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، شرکت اعضا و مربیان مراکز کانون استان در غبارروبی مزار شهدا، دیدار اعضا و مربیان با خانواده معظم شهدا در شهرهای مختلف استان، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه  ۲۲ کودک قهرمان ملی بهمنی در این ایام معرفی می شوند ، گفت: جوایز به این کودکان نخبه‌ی کانون با همکاری اداره ورزش و جوانان اهدا می شود ، ارسال «نامه‌های بی قرار» به «زینب سلیمانی»، دختر سردار شهید قاسم سلیمانی، شرکت گروه سرود کانون و حضور عروسک‌های نمایشی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، معرفی اعضای برگزیده‌ی کانون به صدا و سیما جهت معرفی در رسانه‌ی ملی، نیز از برنامه‌هایی است که از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 1140303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha