بانوان رکن اصلی در پیشرفت و تحول جامعه هستند

دلشادی گفت: بانوان رکن اصلی در پیشرفت، سعادت و تحول جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سینا دلشادی» به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در جمع بانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد مسعود بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) و روز مادر، گفت: بانون نقش بسزایی در تحکیم بنیان خانواده وجامعه دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، افزود: رکن اصلی در پیشرفت و تحول در سطوح مختلف جامعه و خانواده مادران و زنان آن جامعه هستند.

 

وی ضمن قدر دانی از زحمات بانوان در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: جامعه موفق در گرو داشتن خانواده موفق و شاداب است.

 

دلشادی با اشاره به فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر افزود: تغییر و تحول باید از درون فرد شروع شود و افراد برای ایجاد تغییر و تحول اساسی در لایه های مختلف جامعه باید ابتدا از خود شروع کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: بهبودی سیستم اداری در گرو فعال بودن و داشتن نگاه مثبت افراد ایجاد می شود.

 

وی همچنین ادامه داد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه مادری و تربیت فرزندان بخوبی توانسته اند در محیط های اداری نقش ایفا کنند که نشان از پشتکار آنان در امور محوله است.


 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر ازبانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی قدر دانی شد.

کد خبر 1140405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha