بهره گیری از ایده های خلاقانه و تاثیرگذار در برنامه های دهه فجر

حجت الاسلام خلیلی بر بهره گیری از ایده های خلاقانه و تاثیرگذار در برنامه های دهه فجر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر استان مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و تاثیرگذار هنرمندان در برنامه‌های اجرایی دهه فجر امری ضروری است و این مهم باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امری ضروری است و باید مبنای برنامه‌های دهه فجر باشد، افزود: این مهم وظیفه همگانی است و همه دستگاه های اجرایی باید این امر را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا گام های اساسی بردارند.

 

وی محتوا محوری، همراه با بازخوانی اهداف والای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای گرانسنگ و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای برنامه‌های دهه مبارک فجر استان مرکزی دانست و اضافه کرد: این برنامه ها باید با جدیت دنبال شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ستاد دهه فجر استان مرکزی تشکیل شده است، ادامه داد: در این راستا کمیته‌های افتتاح طرح‌ها، بسیج و نیروهای مسلح، قضایی، قرآن و هیات‌ها مذهبی، فرهنگی و هنری، روستایی و عشایری، مساجد و فضاسازی و تبلیغات شهری برای برگزاری این آئین برنامه‌ریزی شده است.

 

حجت‌الاسلام خلیلی همچنین به تشکیل کمیته‌های زنان و خانواده نیز اشاره کرد و گفت: کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی و فضای مجازی، دانشجویی، ایثارگران،  همیاری، ورزش و جوانان، کارگری، فرهنگیان و دانش‌آموزان، کودک و نوجوان، اصناف، ارزیابی و دستگاه‌های اجرایی نیز در ستاد دهه مبارک فجر استان مرکزی تشکیل شده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین با بیان اینکه کمیته‌های هنر و هنرمندان، صنعت و روحانیت نیز امسال به کمیته ‌های ستاد دهه فجر استان اضافه می‌شود، خاطر نشان کرد:مسئولیت این کمیته ها به ترتیب به حوزه‌هنری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و حوزه‌های علمیه واگذار می‌شود.

کد خبر 1140468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha