اجرای کمپین «برای هم بمانیم» در خانه های هلال فارس برای افراد هشت تا ۵۳ سال

درویشی گفت: کمپین «برای هم بمانیم» در ۶۰ خانه هلال استان فارس در حال اجراست که از نیمه نخست دی آغاز شده و تا اسفند امسال برای گروه های سنی از هشت تا ۵۳ سال به بالا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (دوشنبه 4 بهمن) با اشاره به برگزاری کمپین «برای هم بمانیم» در جمع خبرنگاران گفت: این کمپین در 60 خانه هلال استان فارس در حال اجراست که از نیمه نخست دی آغاز شده و تا اسفند امسال برای گروه های سنی از هشت تا ۵۳ سال به بالا اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: کمپین «برای هم بمانیم» با هدف آموزش و ارتقای مهارت های عمومی جوامع محلی و روستایی که در رده آسیب پذیری بالاتری قرار دارند، اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این کمپین با مشارکت و حمایت مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ و همکاری دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت در خانه هلال استان ها در حال انجام است که 60 خانه هلال استان فارس نیز در حال اجرا است.

درویشی تاکید کرد: آموزش پیشگیری از کرونا، تبلیغ و تاکید بر انجام واکسیناسیون برای افزایش ایمنی جامعه، آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات از برنامه های کمپین «برای هم بمانیم» است.

وی ادامه داد: این کمپین علاوه بر تقویت مهارت های فردی فراگیران در پیشگیری از کرونا، حداقل ترین و ضروری ترین سرفصل های آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را ارائه می کند.

درویشی ادامه داد: پس از اتمام این دوره، اعضای گروه با شرکت در مانورهای محلی و برنامه های ویژه داوطلبان، آمادگی خود، جامعه و اطرافشان را در برابر حوادث و بلایا تقویت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این کمپین پیشگیری از کرونا و قطع زنجیره ابتلا از طریق ترویج تزریق واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، ارتقای پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران ها به کمک ظرفیت سازی و توانمند کردن جوامع محلی به ویژه در مناطقی که خانه های هلال دارد انجام می شود.

درویشی تصریح کرد: آماده سازی خانه های هلال برای واکنش اضطراری در برابر بحران ها و توانمندسازی جوامع محلی و روستایی از اهداف این کمپین است.

کد خبر 1140627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha