نمایندگان طلاب می‌توانند بالاترین ظرفیت تشکیل گروه‌های احیاگران فریضتین را ایجاد کنند

در دیدار حجت‌الاسلام خان‌محمدی معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف کشور با حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد ریاست مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه کشور در خصوص مباحث مختلف به ویژه استفاده از ظرفیت عظیم طلاب بحث و گفتگو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در دیدار حجت‌الاسلام خان‌محمدی معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف کشور با حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد ریاست مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه کشور در خصوص مباحث مختلف به ویژه استفاده از ظرفیت عظیم طلاب بحث و گفتگو شد.

 

حجت‌الاسلام خان‌محمدی نمایندگان طلاب هر استان را به عنوان یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های تشکل‌های احیاگران امر به معروف و نهی از منکر دانست و اعلام کرد: ستاد با تمام توان به دنبال فعال نمودن این ظرفیت اساسی می‌باشد.

 

در ادامه حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از مجموعه ستاد امر به معروف بابت اقدامات و فعالیت‌های ارزنده، حمایت همه جانبه از ستاد به ویژه فعال نمودن ظرفیت مردمی را از اولویت‌ها دانست و عنوان کرد: از هیچ کمکی برا فعال نمودن ظرفیت طلاب سراسر کشور در حوزه امر به معروف کوتاهی نخواهد کرد.

کد خبر 1140681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha