رفتار مسئولان در جامعه سنگ بنای اولیه پذیرش مردم است

جلالی سنگ بنای اولیه پذیرش مردم را رفتار مسئولان در جامعه عنوان کرد و گفت: ما باید عملیات روزانه را با آنچه بر زبان می آوریم، تطبیق دهیم و ارزشمندترین سرمایه جامعه اعتماد عمومی، همراهی و همرنگی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «محمدرضا جلالی » در جلسه شورای اداری که امروز ( دوشنبه، ۴ بهمن) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: انتخابات ارزشمندی را پشت سر گذاشتیم و یکی از گزینه های مناسب برای ریاست جمهوری سیزدهم گزینش شد که با حضور ارزشمند مردم ما شاهد حضور نیروهای انقلابی در مسند امور هستیم.


سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه نیروهای متعهد به منزلت مردم و متعهد به اجرا و تحقق آرمان های انقلاب در مسند امور قرار گیرند، تصریح کرد: تلاش می کنیم شایستگان و نخبگان در مسند امور قرار بگیرند تا زمینه برای حضور جوانان متعهد به آرمان های اصیل انقلاب فراهم شود.

 

جلالی با تاکید بر ایجاد امید برای مردم و تامین اعتماد مردم و  تصور آینده ای مطمئن و روشن برای مردم به خصوص جوانان، خاطرنشان کرد: در طی چند دهه گذشته کسانی بودند که با هدف توسعه اقتصادی به سادگی الگوهایی ترویج کردند که متاسفانه خروجی آن جز فقر و تاثیر تهدید آمیز بر ثبات اجتماعی چیزی نبوده و امروز دولت برای سامان دادن به بحث نابرابری و معیشت اقدامات اساسی انجام می دهد.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود ادامه داد: تلاش کنیم با بهره مندی از ظرفیت های مختلف اجتماع و بهره گیری از اندیشمندان و اقناع علمی شایستگان مواردی را الگوسازی کنیم تا از هزینه های زاید و تحمل خسران ممانعت شود.

 

جلالی با بیان اینکه مردم در این شرایط از مدیران انتظار دارند مدیر کاربلد باشد و با اشراف به حوزه مدیریتی بتواند مسائل را طوری حل کنیم تا مردم در اثنای زندگی آن را لمس کنند، افزود: ما به واسطه فرصت خدمت، در صحنه های مختلف حضور داشته باشیم تا اقدامات انجام شده در بطن زندگی مردم احساس شود و گوشی شنوایی داشته تا مسائل و مشکلات را بشنویم و این با تلاش میدانی میسر است تا فاصله بین حرف و عمل  کاهش یابد.

 

وی با اشاره به اینکه در مدیریت های نوین باید اندکی از مدیریت سنتی فاصله بگیریم، اذعان کرد: در مدیریت نوین بر دیدگاه سازی، فرهنگ کار گروهی، تحکیم ارزش ها، جو سازمانی و یادگیری و توان بخشی کارکنان در کنار کنترل و برنامه سازی و سامان دهی  تاکید می شود.

 

جلالی با بیان اینکه به ایده ها و مهارت ها کارکنان و انرژی کارکنان توجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کیفیت یک سازمان در گرو انرژی کارکنان ارزشمند سازمان است و نیروهای ارزشمند سازمان ها سرمایه هستند و مهم ترین سرمایه نیروهای انسانی است.

 

وی با بیان اینکه برای برون رفت از مسائل و مشکلات سازمان ها و پاسخگویی مناسب به مردم لازم است به انسجام و یکپارچگی توجه شود، اظهارکرد: این امر منوط به تجمیع سرمایه فیزیکی، فکری، اجتماعی و  عاطفی است.


جلالی با اشاره به اینکه  رشد و توسعه در یک کشور به رهبران جامعه، مدیران، نخبگان و مردم  بستگی دارد اذعان کرد: در شهرستان لنگرود در تلاش هستم از وجود همه نخبگان و افرادی که در رشد و تعالی شهرستان تاثیرگذار هستند، استفاده کنم.


وی ضمن تاکید بر اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی و کارآمدی، تصریح کرد: تحقق عدالت و عدالت اجتماعی از آرمان های اصیل انقلاب است و اولین کار تسلط بر خودمان است و عدالت پیشگی مدیران سبب عدالت مندی مردم خواهد شد.

 

جلالی با بیان اینکه  تطبیق رفتار و گفتار شاخص مهمی توسط مردم در ارزیابی از مدیران وجود دارد، گفت: با تمرین و ممارست حرف و گفتار را با عمل تطبیق دهیم و برای اینکه مسئولان کشور خدمتگزاران واقعی کشور باشند باید به واسطه این آموزه های انقلاب اسلامی و انسانی تطبیق دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه عدم صداقت در سنوات گذشته در بی اعتمادی مردم نقش برجسته ای داشته است، تصریح کرد: در جامعه اسلامی هیچ کسی نباید ترفیع بگیرد مگر اینکه نمودار و مظهر ارزش های انقلابی و انسانی باشد.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود سنگ بنا اولیه پذیرش مردم را رفتار مسئولان در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید عملیات روزانه را با آنچه بر زبان می آوریم، تطبیق دهیم و ارزشمندترین سرمایه جامعه اعتماد عمومی و همراهی و همرنگی مردم است که در تهدیدات سخت همرنگی و همراهی مردم موجب شد که از فراز و نشیب ها عبور کنیم و اعتماد عمومی را افزایش دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی در وابستگی سیاسی به کشورهای دیگر نیست، اذعان کرد: تلاش کنیم ضمن تحقق وعده های اقتصادی، آزادی در چارچوب موازین شرعی و اساسی اجرا شود و اصلاح جزو ذات انقلاب اسلامی است.

 

جلالی ضمن تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم و شهروندان، گفت: با استفاده از ظرفیت های داخلی و بهره گیری از نخبگان و با دید ظرفیت محور پیشرفت را به جهش غیر منتظره تبدیل کنیم و با نظر ظرفیت محور و تحول گرایانه این امر اجرایی خواهد شد.


وی با بیان اینکه با نیت بهره مندی حداکثری از ظرفیت ها و گروه های مردمی وارد شهرستان شدم، تصریح کرد: توسعه زیرساخت ها، توسعه شاخص های فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی، رعایت اصل مردم مداری و حفظ کرامت مردم، به کارگیری از کار جمعی هماهنگ و کار خلاقانه و مدیریت مشارکتی  از دیگر موارد مورد توجه در شهرستان است.

 

جلالی بر برخورد فوری و قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و خاطرنشان کرد: آماده سازی کیفی پروژه های عمرانی، رعایت نظم و انظباط ، حضور مدیران در جلسه شورای اداری، برخورد متواضعانه و حفظ کرامت مردم، حضور در نماز جمعه شهرستان و بخش ها از دیگر موارد مورد تاکید در جلسه شورای اداری بود.

 

 

کد خبر 1140800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha