طرح جامع توسعه آستارا تدوین شود

رضایی‌پور با بیان‌اینکه طرح جامع توسعه شهرستان آستارا تدوین شود، گفت: آستارا نگین شهرهای کشور است و باید به این شهرستان نگاه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: آستارا نگین شهرهای کشور است و باید به این شهرستان نگاه ویژه شود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا بر تدوین طرح جامع پیشرفت این شهرستان تاکید کرد و افزود: این طرح باید با در نظر گرفتن زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و ... تدوین شود.

 

وی تصریح‌کرد: زیرساخت‌‎های مورد نیاز آستارا به عنوان شهرستانی مرزی و در مسیر ترانزیت بین‌المللی با دقت و جدیت مطالعه و در آن، نمادهای هویتی، فرهنگی و اجتماعی نیز برای هویت‌سازی ایرانی اسلامی لحاظ شود.

 

رضایی‌پور از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گیلان خبر داد و گفت: مسئولان آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و راکد این شهرستان و میزان اعتبارات لازم برای تکمیل آنها را جهت طرح در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گیلان آماده کنند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا، رسانه‌ها را بازوان توانمند دولت دانست و خاطرنشان‌کرد: رسانه‌ها زمینه‌سازان پیشرفت کشور هستند و باید نکته نظرات آنها استفاده شود.

 

*مسئولان به پای مشکلات مردم بروند

حجت‌الاسلام«ناصر صالحی» نیز در این جلسه، اظهارکرد: امانت‌داری راه سعادت در دنیا و آخرت است.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه مسئولیت یک امانت است، افزود: مسئولان فرصت خدمتگزاری را قدر دانسته و برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

حجت‌الاسلام صالحی، خدمت به مردم را عین عبادت دانست و گفت: مردم را دریابیم و به پای مشکلات آنان برویم.

 

*مسئولان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از مدیران استانی پیگیری کنند

«سید سعید میرقربانی» نیز در این جلسه با بیان‌اینکه سالن مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا چند سال است که خاک می‌خورد و تکمیل نشده است، افزود: مسئولان در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های خود پیگیری‌های لازم را از مدیران استانی داشته باشند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری بندر آستارا گفت:، چهاربانده کردن محور آستارا به اردبیل، سد لاستیکی خانه‌های آسیاب، استخر ورزشی، آب و فاضلاب شهری، آب شیرین‌کن، مسکن مهر، تکمیل انسداد نوار مرزی، لایروبی بندر، زیرساخت‌های بارانداز ریلی و تجهیز بیمارستان را از طرح‌های نیمه تمام و قابل پیگیری در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به گیلان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با نگاه ویژه دولت طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل شود.

کد خبر 1140843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha