خانواده شهدا گنجی برای انقلاب اسلامی هستند

قاضی زاده هاشمی گفت: استفاده از محضر خانواده شهدا باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و هر یک از این خانواده ها گنجی برای انقلاب اسلامی هستند که می توانند ارزش ها و آرمان های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی»، امروز (دوشنبه 4 بهمن) در دیدار با خانواده شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری» و جانباز ۷۰ درصد «محمدصالح زارعی» در شهرستان فیروزآباد گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا فرصت مطلوبی برای ما به شمار می رود و زیارت خانواده شهدا توفیق بزرگی است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: تقدیم کردن 2 شهید توسط یک خانواده در یک روز توسط خانواده «امیری» نشان می دهد که جوهره پاکی در این خانواده وجود دارد که منجر به شهیدپروری شده است.

وی اضافه کرد: استفاده از محضر خانواده شهدا باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و هر یک از این خانواده ها گنجی برای انقلاب اسلامی هستند که می توانند ارزش ها و آرمان های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنند.

در این دیدار خانواده شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری» در این دیدار از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عنوان یک مسئول انقلابی و ولایت مدار استقبال کردند و به بیان خاطراتی از هر 2 شهید پرداختند.

خاطر نشان می شود، شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری»، ۴ دی‌ سال ۱۳۶۵ در عملیات «کربلای چهار» در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند و جانباز ۷۰ درصد «محمدصالح زارعی»، ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه، ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه اروند رود، ۴ تیر ماه و ۲۳ دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شلمچه از نواحی مخ، مخچه، ران راست، زانوی چپ، شکم، بدن و صورت مجروح و به فیض جانبازی نائل شد.

کد خبر 1140861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha