پدر ۸۵ ساله به آغوش خانواده بازگشت

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: مرد ۸۵ ساله که به موجب پرونده قضائی یک سال از محکومیت خود را گذرانده بود با گذشت شاکی زمینه بازگشت به آغوش خانواده فراهم شد.

حجت الاسلام «سید حسین علوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرد 85 ساله که به موجب پرونده قضائی یک سال از محکومیت خود را گذرانده بود با گذشت شاکی زمینه بازگشت به آغوش خانواده فراهم شد.

 

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل تصریح کرد: این مردم در موضوع پرونده ای که موضوع عدم واگذاری ملک خریداری شده از طرف فروشنده منجر به صدور حکم در محاکم قضایی شده و مبلغ 12 میلیارد ریال محکوم شده بود که محکوم علیه به علت عدم توانایی به پرداخت بدهی روانه زندان شده بود.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: شورای حل اختلاف ستاد دیه با برگزاری جلسات متعدد در خصوص این پرونده قضایی و با گذشت شاکی بخشی از این خسارت مالی این پرونده از طریق ستاد دیه تامین شد.

 

حجت الاسلام علوی اضافه کرد: با همکاری ستاد دیه استان فقط در دی ماه سال جاری 15 نفر از زندانیان به آغوش خانواده بازگردد که این خبر مسرت بخشی است.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از «کریم اله محبوبی» مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در خصوص همکاری در آزادی زندانیان، افزود: همکاری سازنده ای برای حل و فصل پرونده های مالی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات زندانیان را با گذشت شاکیان و تامین مالی ستاد دیه حل و فصل کنیم.

کد خبر 1141025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha