مراسمات دهه فجر با محوریت علمای اهل سنت برگزار شود

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه دشمنان دنبال تضعیف جایگاه روحانیت هستند، گفت: مراسمات دهه فجر با محوریت علمای اهل سنت برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان،علی‌اصغر حسینی جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در جلسه کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور اعضای این کمیته در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد:‌  ما در استانی هستیم که قریب به ۷۵ درصد از مردم برنامه های ماهواره ای را رصد می کند و از طریق همین شبکه‌های ماهواره‌ای مسائل مختلفی سم‌پاشی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امروز دست‌هایی در کار است که جایگاه مرکز بزرگ و روحانیون و علمای دینی را تضعیف کنند، گفت: در ایام‌الله دهه فجر باید بیشترین نقش را به ماموستایان اهل سنت بدهیم.

 

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: برنامه مستند از جایگاه علمی ماموستایان و روحانیون اهل سنت باید تولید و از طریق رسانه‌های به ویژه شبکه ملی پخش شود.

 

وی روشنگری فعالیت‌های مرکز بزرگ و اهتمام این نهاد برای ارتقای جایگاه علمی ماموستایان در قالب برنامه گفتمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیئت اندیشه‌ورز در ستاد امر به معروف با حضور اساتید و افراد صاحب‌نظر فعال است که این آمادگی را برای کمک در جهاد علمی که قرار است در ایام دهه فجر ایجاد شود داشته باشیم.

 

حسینی اضافه کرد:‌ تقدیر از مسئولان و کارکنان اداراتی که در سلامت اداری و ترک فعل منکر تاثیرگذار هستند در قالب برگزاری همایش مد نظر قرار گیرد.

 

کد خبر 1141175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha