فرهنگ تکریم ارباب رجوع به نگرش و باور عمومی تبدیل شود

امام جمعه آران و بیدگل گفت: فرهنگ تکریم ارباب رجوع بایستی به صورت یک نگرش و باور درآید و برای تکریم بیشتر ارباب رجوع آموزش های لازم در دستور کار ادارات قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی با تقدیر از دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار سابق آران و بیدگل و خیرمقدم به دکتر اکبر رضایی فرماندار جدید در اولین حضور ایشان در این شورا بر «احصای مسائل موجود در حوزه محیطی و مدیریتی دستگاه ها، اولویت بندی مسائل و ارائه راهکار» تأکید کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: فرهنگ تکریم ارباب رجوع بایستی به صورت یک نگرش و باور درآید و برای تکریم بیشتر ارباب رجوع آموزش های لازم در دستور کار ادارات قرار گیرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع در اولویت مسئولان قرار گیرد و مسئولین برای حل مشکل مردم وارد میدان شوند.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم نظارت مستمر بر مهدکودک ها اشاره کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مستمر مهدکودک ها سرکشی و چگونگی آموزش نونهالان را در سطح شهرستان ارزیابی کند.

 

 نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این شورا در حسینیه الزهرا(س) ستاد نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

 

 

کد خبر 1141190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha