برگزاری ۶۰ عنوان برنامه در دهه فجر

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای ۶۰ عنوان برنامه در ایام دهه فجر در استان خبرداد.

«زهرا آبسوران»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۰ عنوان برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار می شود. 

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه ها افزایش سطح معرفتی کودکان و نوجوانان با آیین های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بستر سازی مناسب جهت آشنایی هرچه بیشتر آرمان ها و اهداف و خدمات انقلاب اسلامی، مشارکت در زمینه سازی حضور هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان در مناسبت های انقلاب اسلامی، الگو سازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان از رویکرد های کمیته کودک و نوجوان در اجرای برنامه های دهه فجر است.

 

آبسوران اظهار کرد: فضا سازی و آذین بندی مکان های کانون، برپایی کارگاه ها و ایستگاه های خوشنویسی، نقاشی، شعر و قصه گویی، نمایشنامه خوانی با موضوع قصه ای از انقلاب از جمله برنامه های است که در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود. 

 

این مسوول اظهار کرد: هفتمین فراخوان جشنواره کبوتر کوچه ما توسط کودکان ۱۲تا ۱۷سال ارسال و امسال این جشنواره توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

 

وی با تاکید به اینکه از ترم جدید کارگاه های کانون به صورت حضوری خواهد بود، یاد آور شد: در دوران شیوع کرونا ۱۱کارگاه مجازی در استان برگزار شد.

 

آبسوران ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ مرکز کانون ، ۴ کتابخانه پستی، ۸ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک مرکز فراگیر در استان فعالیت دارند.

کد خبر 1141228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha