جشنواره کالاهای فرهنگی استان ایلام برگزیدگان خود را شناخت

آئین افتتاحیه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی استان ایلام و اختتامیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  افتتاحیه نمایشگاه آثار دومین جشنواره کالاهای فرهنگی استان ایلام و اختتامیه این جشنواره عصر امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه در نگارخانه استاد صندوق آبادی و مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد.

 

در بخش هدایای فرهنگی، هیئت داوران متشکل از بهروز سپیدنامه، شکراله شیرخانی و وحید اسدی، به شرح زیر سه نفر را به عنوان برگزیده و هفت نفر را نیز شایسته تقدیر اعلام کرد.

 

بر اساس رای هیئت داوران این جشنواره، «شیوا محمدی» رتبه اول، «نرگس گل نظری» و «الهام عزیزیان» به صورت مشترک رتبه دوم و پروانه درویشی رتبه سوم را کسب کردند.

 

همچنین «مینا گوهری»، «محمد آوی»، «فرشته دارابی»، «محمد محمدزاده»، «شهناز متقی»، «زینب سالمی پور» و «زهرا رضایی» در این بخش شایسته تقدیر شدند.

 

 در بخش اسباب بازی هیئت داوران متشکل از مهدی صندوق آبادی، زهره الفتی و خدیجه شریفی دو نفر را شامل «فریدون اکبری» رتبه اول و «قدم خیر جوزی» حایز رتبه دوم شدند.

 

گفتنی است،  دومین جشنواره کالاهای فرهنگی استان ایلام از سوی موسسه فرهنگی هنری شاهکار عصر ایلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

کد خبر 1141339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha