آغاز زهکشی ۲۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی در دهه فجر/۳۴۹ شغل با بهره برداری از پروژه های اقتصادی ایجاد می شود

ملک حسینی گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال ۳۴۹ نفر را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمید ملک حسینی» امروز «چهارشنبه ۶ بهمن» در نشست با ستاد خبری دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: شهرستان آزادشهر دارای ظرفیت های بالقوه بسیاری برای توسعه است که با توجه به همدلی بین مسئولان و رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی امیدواریم مسیر پیشرفت و توسعه این شهرستان هموارتر شود.

 

فرماندار آزادشهر گفت: در ایام سالگرد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آزادشهر 83 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 

ملک حسینی افزود: بیش از 62 میلیارد تومان از این پروژه ها قابل افتتاح و 104 میلیارد تومان از پروژه ها نیز قابل کلنگ زنی است.

 

وی همچنین توضیح داد: حدود 84 میلیارد تومان برای پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در بخش اقتصادی و اشتغالزایی سرمایه گذاری شده که می تواند زمینه اشتغال 349 نفر را فراهم کند.

 

ملک حسینی گفت: یکی از پروژه های مهم و اثرگذاری که در دهه فجر امسال کلنگ آن به زمین زده خواهد شد، زهکشی 2 هزار و 200 هکتاری اراضی کشاورزی شهرستان آزادشهر بوده که پیش بینی اعتبار آن 60 میلیارد تومان است.

 

وی بیان کرد: افتتاح و نوسازی مدارس، بهره برداری از پروژه های بخش راه مانند دوربرگردان قره سو، افتتاح واحدهای مسکونی نوسازی و بهسازی شده در روستاها با اعتبار 22 میلیارد تومان و غیره از جمله این پروژه ها خواهد بود.

 

کلنگ زنی کارخانه تولید روغن از سبوس شالی، کارگاه های صنایع تبدیلی مانند بسته بندی حبوبات، تولید چیپس سیب زمینی با 8 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز از جمله پروژه هایی است که در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
 

کد خبر 1141643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha