افتتاح ۲۷ پروژه توزیع برق همزمان با دهه فجر

اله داد از افتتاح ۲۸ پروژه توزیع برق همزمان با دهه مبارک فجر در استان مرکزی خبر داد.

«محمد اله داد» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به برنامه های شرکت توزیع برق استان مرکزی در این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: 27 پروژه توزیع برق با اعتبار 911میلیارد ريال، همزمان با دهه فجر در این استان همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه 3 پروژه توزیع برق در اراک، به بهره برداری می رسد، افزود: 2 پروژه در آشتیان، 2پروژه در تفرش، 2پروژه خمین،2 پروژه در خنداب،2پروژه در دلیجان،1پروژه در زرندیه،3پروژه در ساوه،2 پروژه در شازند،1پروژه در غرق آباد،2پروژه در فراهان،2 پروژه در کمیجان و2پروژه در محلات افتتاح خواهد شد.

 

وی همچنین به اجرای طرح بهارستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: همزمان در دهه فجر در 260 روستاي استان طرح بهارستان با استفاده از مبالغ تخصيص داده شده از عوارض برق و با مشاركت بخشداري ها و دهياري ها در قالب اصلاح و بهينه سازی 634کیلومتر شبكه، روشنايي معابر، جابجايي 4000اصله تير برق، نصب 600چراغ و عمليات سيم به كابل در حال انجام می باشد، افتتاح خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: افتتاح پروژه های توزیع برق استان مرکزی، برای 320نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است.

 

مدیر عامل توزیع برق استان مرکزی، با بیان اینکه صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت‌های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته است، ادامه داد: این مهم به صورت غیرمستقیم در اشتغال زایی صنایع دیگر نقش آفرین است.

 

اله داد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه احداث شبکه روشنایی معابر در میدان امام حسین(ع)، کمربندی شمالی، خیابان شریعتی، زیر گذرجهاد، تقاطع سردشت، بلوار شهدای دولت، کرهرود به سمت سنجان در کلان شهر اراک  از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر  است، ادامه داد: اجرای فاز یک اصلاح و بهینه سازی شبکه برق طرح پیاده راه خیابان امام خمینی ساوه از دیگر طرح های قابل افتتاح در این ایام است.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح سیم به کابل خودنگهدار با حجم فیزیکی 30 کیلومتر در ساوه، تامين برق ايستگاه پمپاژ آب هفتيان واقع در روستاي نقوسان، قزلجه و جفتان شهرستان تفرش، احداث فیدر جدید پست شهباز شازند، اصلاح و بهینه سازی 8 کیلومتر شبکه برق شهر نیم ور محلات از دیگر پروژه های قابل افتتاح است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی‌ برق، رضایت‌مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی اقدام به افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان کرده است.

 

کد خبر 1141907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha