تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت باشد

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه برخی پروژه‌های آستارا چند سال است نیمه تمام است و تکمیل نمی‌شود، گفت: از نماینده رئیس جمهور خواستارم اعضای هیئت دولت و رئیس جمهور کلنگ‌زنی جدید نپذیرید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«ناصر صالحی» امروز(جمعه، ۸ بهمن) در جلسه شورای اداری و دیدار با نمایندگان برخی از اقشار این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: با روی کارآمدن دولت آیت‌‎الله رئیسی مردم امیدوار شده‌اند و ان‌شاء‌الله با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد شاهد برطرف کردن مشکلات و توسعه کشور باشیم.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا افزود: جمعه‌ها روز تعطیل است ولی بیشتر زمان رئیس جمهور و اعضای کابینه روز جمعه برای خدمت‌رسانی صرف می‌شود و امیدواریم این روحیه از سرچشمه به پایین نیز جاری شود.

 

وی با بیان‌اینکه همه تلاش‌ها باید در راستای تغییر به نفع مردم باشد، تصریح‌کرد: ان‌شاء‌الله همه مسئولان در خدمت مردم باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند تا مردم طمع خوش خدمت را بچشند.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا را یک شهرستان حساس و راهبردی است و داری سه مرز زمینی، دریایی و ریلی است، گفت: امکانات و زیرساخت‌های موجود آستارا، مناسب این شهرستان نیست و باید زیر ساخت‌های موجود تقویت شود.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه در برخی ایام سال با مشکل و قطعی آب در این شهرستان مواجه هستیم، اضافه‌کرد: این مشکل آستارا در حالی است که این شهرستان جزء مناطق پربارش سال است.

 

وی با اشاره به اینکه شهر آستارا فاضلاب ندارد، افزود: این مسئله از عجایب است و باید برطرف شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه برخی پروژه‌های شهرستان آستارا چند سال است نیمه تمام است و تکمیل نمی‌شود، ادامه داد: از نماینده رئیس جمهور خواستارم اعضای هیئت دولت و رئیس جمهور کلنگ‌زنی جدید نپذیرید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت باشد.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا این شهرستان را پیشانی نظام مقدس جمهوری دانست و خاطرنشان‌کرد: تمکیل استادیوم ورزشی وحدت، مجتمع ارشاد، طرح آبرسانی و فاضلاب آستارا ضرورت دارد و باید انجام شود.

 

*آستارا کانون ارتباط با کشورهای اورآسیا است

«سید سعید میرقربانی» نیز در این جلسه،اظهارکرد: آستارا با دارا بودن مرزهای دریایی، ریلی و زمینی، آن را با سایر مرزهای کشور متمایز می‌کند و این اهمیت این شهرستان را نشان می‌دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه این شهرستان کانون ارتباط با کشورهای اورآسیا و گذرگاه حمل و نقل منطقه‌ای است، گفت: می‌طلبد مسئولان کشوری نگاه ویژه به شهرستان آستارا داشته باشند.‌

 

گفتنی است، در این جلسه  نیما رهایی به نمایندگی از هنرمندان، محمود باباشپور به نمایندگی از تجار و بازرگانان، جاوید نیکزاد به نمایندگی از جامعه ایثارگران و فرهنگیان، غفور نصیری به نمایندگی از قشر ورزشکاران و یوسف هدایتی به نمایندگی از اصحاب‌رسانه مشکلات شهرستان آستارا را برای وزیر ورزش و جوانان بیان کردند.

کد خبر 1142188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha