واریز عوارض ارزش‌افزوده به فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان اصفهان

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: ۳۹ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده امسال به فرمانداری ها، شهرداری ها و روستاهای فاقد دهیاری استان اصفهان واریز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی استان اصفهان، مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان از واریز عوارض ارزش افزوده امسال به میزان ۳۹ هزار میلیارد ریال به فرمانداری ها، شهرداری ها و روستاهای فاقد دهیاری استان خبر داد.

 


عباس مزیکی ادامه داد: یکی از برنامه های فرهنگسازی مالیاتی در راستای تبیین جایگاه مالیات برارزش افزوده در عمران و آبادانی شهری برگزاری جشواره فرهنگسازی مالیاتی است.

 


وی ارتقای فرهنگ مالیاتی را به‌عنوان پیش‌شرط و اولین گام برای اقناع افکار عمومی در خصوص نقش مالیات در ارتقای سطح زندگی مردم و اخذ مالیات از آحاد مردم دانست و افزود: تنوع فعالیتهای اقتصادی از یک سو و نقش مهم دولتها در جهت گسترش خدمات عمومی، تامین اجتماعی، تعهدات دولت در عرصههای اقتصادی و اجتماعی و تلاش در جهت تحقق رشد اقتصادی و توزیع عادلانه درآمد، از سوی دیگر پرداخت و دریافت مالیات را به مسئله‌ای مهم و تاثیرگذار تبدیل کرده است.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به میزان افزایش عوارض واریزی ارزش افزوده از ابتدای امسال تا بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته به شهرداری ها، دهیاری‌ها و فرمانداری های سطح استان اصفهان گفت: یکی از برنامه های فرهنگسازی مالیاتی در راستای تبیین جایگاه مالیات بر ارزش افزوده در عمران و آبادانی شهری برگزاری جشواره فرهنگسازی مالیاتی است که علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 10 بهمن ماه آثار خود را مطابق با فراخوان اعلامی به اداره کل امورمالیاتی استان اصفهان ارسال نمایند.

 


شایان ذکر است میزان عوارض واریزی به تفکیک به 112 شهرداری مبلغ ۲۹ هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال، 24 فرمانداری ۸۹۹  میلیارد ریال و 849 روستای فاقد دهیاری ۹ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 1142266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha