پنجشنبه‌های سبز در خوزستان اجرا می‌شود

قنواتی با اشاره به اجرای طرح پنجشنبه‌های سبز به صورت هفتگی در استان گفت: در این طرح منطقه‌ای تعیین شده و برنامه درختکاری با حضور اعضای انجمن و سایر علاقه‌مندان برگزار می‌شود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

«شبنم قنواتی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: انجمن حمایت از محیط زیست جلگه سبز خوزستان همواره فعالیت های خود را در گسترش فرهنگ نگهداری و حفظ محیط زیست انجام می دهد که خوشبختانه تاثیرات خوبی داشته است.

 

مدیر انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان افزود: از جمله برنامه هایی که به صورت عمومی نهادینه شده، طرح پنجشنبه های سبز است که روزهای پنجشنبه هر هفته منطقه ای تعیین و برنامه درختکاری با حضور اعضای انجمن و سایر علاقه مندان برگزار می شود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

 

وی با بیان اینکه محیط زیست اهواز باید بیشتر مورد توجه و مراقبت قرار گیرد تصریح کرد: تولید غیرحرفه ای زباله و عدم تفکیک مناسب زباله باعث می شود که آسیب های بسیاری به خوزستان وارد شود و در کنار آن عدم اهمیت مسئولان به محیط زیست از دیگران نگرانی های فعالان محیط زیست است که مسئولان باید بیشتر به محیط زیست خوزستان توجه داشته باشند.

 

کد خبر 1142450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha