هدف از انتصابات، انتخاب مدیر توانمند است

رییس دادگستری شیروان گفت: هدف از انتصابات، انتخاب مدیر توانمند است، در برخی مجموعه های اداری مدیران جاذب نیستند و این مسئله باید مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «امید میلانلویی» رییس دادگستری شیروان یکشنبه شب در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شیروان اظهارکرد: بیشترین چالش ها در بحث نیروی انسانی است، تخصص گرایی در هر اداره ای مهم است بعضی از روسای ادارات تخصص گرایی لازم را ندارند، برخی از روسا قانون گرایی را نمی دانند، آینده نگری ندارند و قدرت جذب و اثرگذاری را ندارند که چالش های درون سازمانی روی مردم تاثیر می گذارد.

 

«علی جدی» نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اگر تغییرات را مقدس بشمارید برکت آن در دمیدن هوای تازه، مدیران اهل خدمت، تلاش و فرصت های جدید است که خصوصیات انتخابات همین تغییرات ایجاد شده است.

 

وی اظهارکرد: اگر در هر کُرسی قرار گرفتیم، پذیرفتن آن به رای مردم است و اگر با نگاه مثبت باشد تغییرات باعث خیر و برکت است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عشایری بیان کرد: امسال سال سختی برای عشایر و کشاورزان بود زیرا که با توجه به افزایش قیمت گوشت در حوزه دام، تصمیم گیری برای دولت سخت شد.

 

در پایان با تقدیر از زحمات علی ذوالفقاری سرپرست فرمانداری شیروان، دولت اسماعیل زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شیروان معرفی شد.

 

 

کد خبر 1142910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha