۱۵۰۲ پروژه عمرانی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

عباس زاده گفت: همزمان با دهه فجر در استان یک هزار و ۵۰۲ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علیرضا عباس زاده» امروز (۱۱بهمن) در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر و چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر امسال یک هزار و ۲۷۸ پروژه عمرانی در خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام دهه فجر عملیات اجرایی ۲۲۴ پروژه عمرانی آغاز خواهد شد، افزود: اعتبار این پروژه ها برای کلنگ زنی در سطح استان ۲ هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 

وی بیان کرد: در مجموع یک‌هزار و ۵۰۲ پروژه عمرانی ایام دهه فجر در خراسان‌جنوبی با اعتبار بالغ بر ۱۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

عباس زاده در ادامه گفت: از این تعداد پروژه ۴۹ پروژه عمران شهری با ۷۹ میلیارد تومان اعتبار و ۱۳۱ پروژه عمران روستایی است. 

 

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: عمده پروژه ها عمرانی دهه فجر شامل ۱۶۹ پروژه گاز روستایی، ۱۳ گلخانه، ۱۰ طرح صنعتی، ۷۶ کلاس درس در قالب ۱۹ مدرسه، ۹ پروژه آبرسانی، ۱۴۷ تامین، اصلاح و ایجاد پست شبکه برق‌، ۱۵ پروژه درمانی، ۲۸ پروژه اینترنت پرسرعت روستایی و ۳۸ کیلومتر باند دوم جاده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با افتتاح پروژه های دهه فجر شاهد ارتقای شاخص های بهره‌مندی مردم استان در حوزه زیرساخت ها و خدمات زیربنایی و حوزه اقتصادی و اشتغالزایی خواهیم بود و باید همه تلاش خود را باید به این سمت ببریم که شاخص های توسعه ای استان را ارتقا ببخشیم.

 

 

کد خبر 1143013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha