متکدیان متجاهر در سطح شهرستان اندیمشک جمع‌آوری می‌شوند

جهانگیری گفت: جمع‌آوری متکدیان متجاهر سطح شهرستان اندیمشک در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی ۴۸ ساعت آینده و انتقال آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد انجام خواهد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» در نشست کارگروه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی شهرستان اندیمشک که با محوریت جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان متجاهر و پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد اظهار کرد: جمع‌آوری متکدیان متجاهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی ۴۸ ساعت آینده و انتقال آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد انجام خواهد شود.

 

فرماندار اندیمشک افزود: متکدیان ضمن جمع‌آوری و انجام آزمایشات لازم، روانه کمپ‌های ترک اعتیاد می‌شوند و پس از درمان، آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌‏ای را خواهند دید و پس از آن به کار گماشته خواهند شد.

 

وی اذعان کرد: متکدیان متجاهر که عموما غیربومی هستند، سبب خساراتی به زیرساخت‌های شهرستان اندیمشک شده‌اند که با جمع‌آوری آنها سرقت‌های خُرد به حداقل خواهد رسید.

 

جهانگیری تصریح کرد: در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات مؤثری در حوزه  فرهنگی صورت گرفته و در همین راستا ده‌ها برنامه فرهنگی و ورزشی  تدارک دیده شده و در ایام دهه فجر برگزار می‌شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال، برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی و ترویج ورزش همگانی از اقدامات شاخص در جهت‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

 

کد خبر 1143029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha