همه نظام اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر گفت: همه نظام اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است .

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت‌الاسلام رضوی مهر رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر از در روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه سال جاری از ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بازدید کرد.


وی پس از بازدید از فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی از جمله ساخت کلیپ‌ها تهیه و انتشار کتب، مقالات و... اظهار داشت: همه نظام اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است و به همین علت باید تلاش کنیم تا این دو فریضه را در تمامی زمینه‌ها به مرحله احیاء و اجرا برسانیم.


رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسانی رضوی افزود: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی نمونه و الگویی کارآمد برای دیگر استان ها می‌باشد که می‌توان این تجربیات را به دیگر استان‌ها انتقال داده و به هدف واحد و مطلوب جهت پیشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این راستا رسید.


حجت‌الاسلام رضوی مهر سلام و خداقوت آیت‌الله صدیقی ریاست و دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی قائم مقام رئیس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور را به تمامی کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی ابلاغ نمود.
در پایان بازدید، دبیر و کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد استان پرداختند.

کد خبر 1143035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha