برگزاری ۱۰ تریبون آزاد در مساجد شهر  ملایر در ایام دهه فجر

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۱۰ تریبون آزاد در مساجد ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام روح لله نجفی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر  ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله فرخنده دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با این ایام اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر نیز برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی و اجرا خواهد کرد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۱۰ تریبون آزاد در ۱۰ مسجد شهر ملایر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه نیز با حضور اساتید توانمند حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

 

وی همچنین از برگزاری مراسم‌های جشن در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و گفت:  همچنین مراسم های جشن در نقاط روستایی همراه با نشست های بصیرتی خواهد بود.

 حجت الاسلام نجفی همچنین به اعزام ۲۰ مبلغ به مناطق مختلف ملایر در این ایام اشاره کرد و افزود:  این مبلغان نیز با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی  به این مناطق اعزام می‌شوند.

  وی همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان ، مسابقه اذان و اقامه ویژه مکبرین نوجوان مساجد در ایام دهه فجر و.. را نیز از دیگر برنامه ها  دانست و گفت:  به برگزیدگان این مسابقات نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  همچنین به برگزاری ۸ اردوی جهادی همزمان با این ایام اشاره کرد و گفت این اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان انجام می‌شود .

ویحضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن،  برگزاری محافل انس با قرآن،  برگزاری کرسی‌های قرآنی در مساجد شهرستان ملایر برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ، برگزاری مسابقات قرآن و تفسیر و پویش تلاوت سوره فجر در  شب ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر همزمان با ایام دهه فجردانست.

 وی افزود: همچنین برنامه‌های مختلف قرآنی نیز توسط واحد قرآن این اداره در دستور کار قرار دارد که همزمان با ایام دهه فجر اجرا خواهد شد.

کد خبر 1143138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha