اجرای بیش از ۵هزار برنامه در استان مرکزی همزمان با دهه فجر

حجت الاسلام خلیلی از اجرای بیش از ۵ هزار برنامه همزمان با دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام  «هادی خلیلی» در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی، گفت: امسال بیش از 5 هزار برنامه برای این ایام در نظر گرفته شده است که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزود: برنامه های امسال نیز با نواختن زنگ انقلاب در محل تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهرستان خمین و حجره طلبگی ایشان در شهر اراک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم شهید پرور استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع 5 هزار برنامه داخلی و شاخص در استان برگزار می شود، بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآن، اذان و تواشیح در بقاع متبرکه استان، برگزاری سلسله همایش منزلت زن و انقلاب اسلامی با حضور بانوان، تجلیل از مقام شامخ بانوان در حوزه های مختلف، دیدار با زنان ایثارگر، مادران و همسران شهدا، برگزاری جشنواره طبخ غذا، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های این ایام است.

 

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان مبنی بر جهاد تبیین ادامه داد: مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف به ویژه برای جوانان و نوجوانان بر این مهم تاکید کرده اند.

 

حجت الاسلام خلیلی برگزاری گفتمان دینی و اعتقادی، تبیین دستاوردهای انقلاب در فضای حقیقی و مجازی، برگزاری یادواره  های شهدا در مناطق مختلف شهری و روستایی، برگزاری جشن های انقلاب در نقاط مختلف و با حضور اقشار مختلف در مساجد با رعایت دستورالعمل های بهداشت و حفظ فاصله اجتماعی را از دیگر برنامه های ترتیب داده شده برای این ایام داتست.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی با بهره گیری از فضای مجازی، برپایی نمایشگاه های علمی و فرهنگی در زمینه اسناد انقلاب، برگزاری جشنواره ها، همایش ها، شب شعر و ... در سطح پایگاه های بسیج و کانون های مساجد با موضوع افزایش آگاهی نسل جوان و نوجوان نیز از برنامه های ترتیب داده شده برای این ایام است.

 

وی همچنین به برگزاری سلسله نشست های روشنگری و میزگردهای مختلف نیز اشاره کرد و اضافه کرد: اجرای برنامه در حوزه کارخانجات و صنایع، اجرای تئاتر صحنه ای نمایش عروسکی، پخش سلسله فیلم های جشنواره عمار، پخش فیلم های جشنواره فجر، توجه به ولی نعمتان انقلاب و توزیع سبد کالا در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، سرکشی از بیماران سرطانی، اجرای طرح مفتاح الجنه، ویزیت رایگان بیماران نیازمندان، ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی، دیدار و سرکشی از خانواده شهداو ایثارگران، برگزاری مراسم میهمانی لاله ها به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا و تعویض پرچم قبور شهدا در 600 گلزار شهدای سراسر استان از جمله برنامه های ترتیب داده شده برای این ایام است.

 

این مقام مسئول همچنین به اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی و افتتاح و بهره برداری ازپروژه های عمرانی و اقتصادی در سراسر استان مرکزی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه های این ایام است.

کد خبر 1143280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha