بیش از ۱۷ هزار مجرد در طرح نهضت ملی مسکن زنجان ثبت نام کردند

کردلو گفت: ۱۷ هزارو ۴۰۰ خانم و آقای مجرد این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام‌ خود را قطعی کردند و روند ثبت نام تا ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو افزود: امکان ثبت نام برای مردان و زنان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن در چهار بخش شامل مجردان مرد بالای ۲۳ سال سن تا ۴۵ سال، مردان مجرد بالای ۴۵ سال، دختران مجرد بالای ۳۵ سال و زنان خود سرپرست وجود دارد.

 

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست انجام است و برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان جهت تشکیل پرونده پیامک ارسال می‌شود تا به کارگزاری‌ مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.

 

کردلو اظهار داشت: تا ۹ بهمن بیش از یک‌هزارو ۲۴۷ میلیارد تومان آورده متقاضیان در استان بوده که بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها توسط متقاضیان واریز شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان مجرد واجد شرایط تا ۲۰ بهمن ماه می‌توانند به سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

 

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از ۲۸ مهرماه سال‌جاری تا ۹ بهمن ۵۴ هزار و ۱۱۳ نفر در استان  زنجان ثبت نام خود در طرح نهضت ملی مسکن را قطعی کردند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۷۳۷ نفر مربوط به شهرستان زنجان است.

 

کردلو خاطرنشان کرد: پس از شهرستان زنجان، بیشترین ثبت نامی در شهرستان ابهر با چهار هزار و ۲۸۸ نفر  است.

 

به گفته رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، در سایر شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان هم ۱۰ هزارو ۸۸ نفر متقاضی مسکن هستند.

 

وی ادامه داد: متولی تامین زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی استان است که در شهرهای با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر ساخت مسکن بر عهده این اداره کل بوده و در شهرهای زیر این تعداد جمعیت نیز کارگزاری ساخت مسکن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

 

 

کد خبر 1143630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha