۴۵۰ پروژه به بهره برداری خواهد رسید / مطالبه مردم کارآمدی است

عاملی گفت: ۴۵۰ پروژه با اعتبار ۲۵ تریلیون ریال همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید حامد عاملی» امروز (12 بهمن ماه) در آئین دیدار اعضای کمیته های ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مسجد میرزا علی اکبر، گفت: امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی برای بسط آرمان های انقلابی، انسانی و اسلامی در حرکت است.

 

استاندار اردبیل تصریح کرد: مهمترین مطالبه امروز مردم کارآمدی است و تامین نیازهای امروز و آینده خود در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است و دولت سیزدهم نیز در راستای بازگشت به آرمان و حول محور تلاش می کند تا این امر را محقق کند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: بازگشت نشاط، شادابی و پویایی به جامعه در مسیر خدمت گذاری دولت و تحول در شیوه ها و الگوهای حمکرانی است تا نیازهای اساسی مردم محقق شود.

 

عاملی خاطر نشان کرد: برنامه های ایام الله دهه فجر با هدف تجدید میثاق عموم مردم با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است و تلاش خواهیم کرد تا در راستای ارتقای شاخص های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استان گام های اساسی برداریم.

 

وی ادامه داد: تلاش برای جبران عقب ماندگی سال های گذشته نیازمند همت بیشتر مسئولان را می طلبد و باید تلاش کنیم تا کارهای اساسی در استان صورت گیرد و توجه به پروژه های مهم و اصلی می تواند مسیر مهمی در حرکت به رشد و توسعه استان تلقی شود.

 

استاندار اردبیل اضافه کرد: 450 پروژه با اعتبار 25 تریلیون ریال همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید که اصلی ترین هدف آن رفع مشکل بیکاری است که بسیاری از معضلات را تاکنون به وجود آورده است.

 

کد خبر 1143720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha