کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام شکری با تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرا رسیدن ۱۲ بهمن و ایام الله فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: انقلاب اسلامی از خاستگاه مسجد رویش پیدا کرد و تداوم آن نیز با محوریت مساجد ممکن است. 

 

مسئول ستاد کمیته دهه فجر مساجد استان البرز افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نظامی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... حائز اهمیت است به ویژه آنکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از این دستاوردهای کلان محسوب می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب بیان کرد: ضروری است سخنرانان و کارشناسان با آگاهی از اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب برای آشنایی نسل امروز تلاش کنند.

 

به گفته شکری، از جمله ویژه برنامه ها و راهبردهای کلان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، برپایی طرح ملی رویداد فهما است که فعالان کانون های مساجد با ثبت فعالیت های خود در نهاد مسجد به رقابت در رواق های دوازده گانه پرداختند. 

 

وی اظهار کرد: کمیته مساجد دهه فجر نیز با توجه به اهمیت و ضرورت آگاهی بخشی در خصوص جایگاه انقلاب مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی، سلسله برنامه های متناوبی را در نظر دارد.

 

مسئول ستاد کمیته دهه فجر مساجد استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد امروزه با همکاری و همراهی پایگاه های بسیج در احیاء مسجد تراز اسلامی نقش ویژه ای دارند. 

 

 

 

 

کد خبر 1143755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha