تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت میزبان اکران همزمان جشنواره فیلم فجر

چهلمین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران از ۱۵ بهمن در سینما ۲۲ بهمن و تالار مرکزی رشت اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، چهلمین جشنواره فیلم فجر بعد از رکود سینما در دوران کرونا و در راستای عدالت فرهنگی و هنری و تمرکز زدایی در تمام استان‌های ایران به طور همزمان برگزار می‌شود. 

 

این رویداد فرهنگی در گیلان با اکران ۱۶ فیلم بخش مسابقه جشنواره همراه است که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن برای نخستین بار در دو نقطه از شهرستان رشت، تالار مرکزی شهر و سینما ۲۲ بهمن در سه سانس اجرا می‌شود.

 

در این جشنوراه دو فیلم «ماهان » و «بیرو » در سانس ساعت ۱۳:۳۰ برای نابینایان و ناشنوایان اکران می‌شود و مابقی فیلم‌ها در سانس‌های ۱۹:۳۰،۱۷ و ۲۱:۳۰ به روی پرده نقره‌ای سینما می‌رود.

 

فیلم‌های «خائن کشی» مسعود کیمیایی، «لایه‌های دروغ» رامین سهراب، «ملاقات خصوصی» امید شمس، «ماهان » حمید شاه محمدی، «مرد بازنده» محمدحسین مهدویان، «هناس» حسین دارابی، «بدون قرار قبلی» بهروز شعیبی، «بیرو » مرتضی علی عباس میرزایی، «شب طلایی» یوسف حاتمی‌کیا، «موقعیت مهدی» هادی حجازی فر، « شادروان » حسین نمازی، «نمور» داود بیدل، «شهرک» علی حضرتی، «علف‌زار» کاظم دانشی، «دسته دختران» منیر قیدی و «ضد » امیرعباس ربیعی از فیلم‌هیا بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر است.

 

 
کد خبر 1144015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha