نمایشگاه کتاب «فجر انقلاب» در آران و بیدگل افتتاح شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از افتتاح چهارمین نمایشگاه کتاب شهرستان آران و بیدگل با بیش از دو هزار عنوان کتاب همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی چهارمین نمایشگاه کتاب شهرستان آران و بیدگل با حضور مسئولان محلی و اعضای ستاد دهه فجر در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  این شهرستان افتتاح شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه کتاب در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و انتشارات سالار الموتی برپاشده و بیش از دو هزار عنوان کتاب در زمینه های دینی، اخلاقی، روانشناسی، کمک آموزشی، کودک، داستان در این نمایشگاه عرضه شده است.

ضابطی با اشاره به اینکه تمامی کتاب های این نمایشگاه با ٢٠تا٥٠ درصد تخفیف به فروش می رسد ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۱ بهمن تا ۱۲ اسفندماه به مدت یک ماه در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر دائر است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب یکی از عواملی است که می تواند بر رونق کتاب و کتابخوانی اثر داشته باشد بیان کرد: با توجه به گستره فضای مجازی و کمرنگ شدن استفاده از کتاب، تلاش در جهت فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه کتاب و کتابخوانی ضروری است.

 

ضابطی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های حضوری کتاب در منطقه باعث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تسهیل در انتخاب کتاب و حضور علاقه مندان جهت انتخاب کتب مورد علاقه می شود./

 

کد خبر 1144164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha