روشنگری و تبیین در کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران انجام می شود/ ایجاد شور و نشاط اجتماعی

روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران همزمان با دهه فجرانجام می شود.

«اکبر مهدی زاده« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های دهه فجر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران اشاره کرد و گفت: روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام در قالب نمایشگاه های عکس و پوستر و نشر محتواهای چند رسانه ای انجام می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با اشاره به برنامه های این ایام افزود: نشست تخصصی جوان و گام دوم انقلاب، تبیین رشادت های نیروی هوایی، برپای نمایشگاه عکس و پوستر و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه ها است.

 

وی ادامه داد: رعایت شرایط کرونایی و گرامیداشت مناسبت های ماه رجب در این برنامه ها مورد توجه بوده و سعی شده تا نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری در بین مردم و نسل های جدید ایجاد شود.

مهدی زاده اضافه کرد: تبیین رشادت های نیروی هوایی به مناسبت 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی انجام می شود که در گذشته نیز بازدید از تولیدات و ناوگان این یگان صورت گرفته است.

 

*ایجاد شور و نشاط اجتماعی

به گفته وی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تقویت روحیه امیدواری در بین مردم جامعه ضرورت دارد و برای این موضوع باید از اعیاد و جشن های ملی و مذهبی استفاده کرد.

 

مدیر مسئول کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران با بیان اینکه برنامه هایی در این ایام دهه فجر و مناسبت های ماه های رجب پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن و برنامه هایی در این ایام پیش بینی شده که البته با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین سرما خوردگی و آنفلوآنزا رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامتی اعضا کانون مهم است که می تواند این مقوله مهم برنامه ها  را تحت تاثیر و با روند اجرای متفاوتی روبرو کند.

وی اضافه کرد: تجلیل از برترین ها طرح پاییزه کانون نیز در همین ایام انجام می شود.

کد خبر 1144700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha