ثمرات نظام بی بدیل است

حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: در قطار انقلاب هرکس به گونه ای نفع میبرد و ثمرات نظام بر هیچ منصفی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، نشست کمیته اجرایی مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو این کمیته در محل ساختمان ستاد فهما استان، برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام بیگی»، در این نشست با اشاره به اینکه انقلاب ما بی‌شباهت به انقلاب حضرت موسی(ع) نیست، گفت: مسجد مرکز عبادت و تربیت معنوی و کانونی برای مقاومت در برابر استبداد و سلطه گران و قوای استکبار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: فریادها وخروش  نهضت اسلامی به طور مستقیم و غیرمستقیم از مساجد سرچشمه گرفت و منجر به وقوع انقلاب اسلامی شد.

 

وی اضافه کرد: امام خمینی از مسجد شیخ انصاری نجف قیام خود را شروع کرد و توانست با اتحاد مردم حکومت اسلامی را در جامعه طاغوتی آن دوران برپا کند که امروز با گذشت بیش از 4دهه همچنان در مسیر مستقیم در حال حرکت است.

 

این مسئول با بیان اینکه باید با اجرای برنامه های هنری در کانون های مساجد یاس و نا امیدی را ازبین ببریم، تصریح کرد: دشمنان سعی دارند یاس و ناامیدی را  بین مردم گسترش دهند؛ پس ما باید با تلاش در قالب های مختلف فرهنگی هنری با دشمنان مقابله کنیم.

 

بیگی خاطرنشان کرد: تجلیل از «باغبان لاله ها» در راستای اجرای برنامه‌های سه‌شنبه‌های تکریم و حضور و تجلیل از ۱۰ تن از والدین شهدا در هر شهرستان، هنر در روستا با رویکرد ۱۰ شب در 10 مسجد، اجرای جشن و تئاتر زنده در بین اهالی روستا با مضامین انقلابی و مسجدی، تبیین دستاوردهای انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب به همراه پرده‌خوانی و سخنرانی در مساجد استان. از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ایام دهه فجر ۱۴۰۰ است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی با مضامین انقلاب، معرفی کتاب و مسابقه کتابخوانی از «کتاب های انسان ۲۵۰ ساله و صعود ۴۰ ساله و آینده انقلاب اسلامی اثر شهید مطهری »، جشنواره بازی های ورزشی محلی با هدف احیای بازی ها و رسم های روستایی، بخش دیگری از فعالیت های ستاد فهما استان آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر است.

کد خبر 1144853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha