برگزاری جلسه هم‌اندیشی بانوان دستگردقداده

جلسه هم ‌اندیشی بانوان منطقه دستگردقداده با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی خمینی شهر در کتابخانه امام باقر (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خمینی شهر؛ جلسه هم ‌اندیشی بانوان منطقه دستگردقداده با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی خمینی شهر در کتابخانه امام باقر (ع) برگزار شد.

 

در این جلسه مشکلات و مسایل بانوان دستگرد در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین چگونگی نقش آنها در کارآفرینی بررسی و بانوان خواستار پیگیری برخی موارد آن از عضو شورای اسلامی خمینی شهر شدند.

 

در ادامه این جلسه محسن صادقی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ابتدا از حضور بانوان در جلسه تقدیر و تشکرد کرد و گفت: این گونه جلسات که مختص بانوان برگزار می‌شود می تواند در راستای کاهش دغدغه ها و مشکلات آن ها بسیار مفید و مثمرثمر باشد چراکه به صورت تخصصی تر و متمرکزتر می توان به امور فرهنگی و اجتماعی آنها پرداخت و آن ها را پیگیری کرد.
 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی خمینی شهر در ادامه افزود: حضور و نقش پر رنگ بانوان به عنوان نیمی از جامعه در مباحث مختلف می تواند متضمن یک جامعه پویا، سالم و پیشرو باشد لذا از حضور آنها در حوزه های مختلف استقبال می کنیم و تاکید داریم که نقش خودشان را پر رنگ تر کنند.
 

عضو شورای اسلامی خمینی شهر با اشاره به اینکه جامعه ما به زنان قدرتمند و مسئولیت پذیر احتیاج دارد، تصریح کرد: حضور اجتماعی بانوان بعد از انقلاب اگر بیشتر از مردان نبوده کمتر هم نیست و مسئولان نیز باید با حمایت از این قشر کارهای بیشتری را به آنها بسپارند و از بانوان در حوزه های تصمیم گیری های کلان  نیز استفاده بیشتری کنند.


 


 

کد خبر 1144966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha