دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب را با زبان هنر و رسانه تبیین کنیم

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: امروزه یکی از محورهای مهم در رابطه با جهاد تبیین، بیان دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی آن هم به زبان جذاب و تأثیرگذار هنر و رسانه است.

حجت الاسلام دکتر محمدعلی لیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر ابراز داشت: در حال حاضر لازمه قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی و پیروی از راه امام و شهیدان و تبعیت از مقام معظم رهبری، استقامت ورزیدن در مسیر جهاد تبیین است.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی افزود: ما باید در این راستا با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم و نسل جوان، کاری کنیم که توطئه ها و برنامه های شوم دشمن خنثی شود.

 


وی با بیان این که انقلاب اسلامی در طول چهل و سه سال اخیر، مسیر پرفراز و نشیبی را پیموده است، گفت: میراث عظیم انقلاب و نظام اسلامی امروز به دست ما رسیده و ما باید حافظ و نگهدار آن باشیم و تحقق این مساله مستلزم حفظ هوشیاری و بصیرت ما در ابعاد و عرصه های گوناگون از جمله در عرصه جنگ نرم رسانه ای و فرهنگی است.

 


این محقق و پژوهشگر حوزوی خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این که اولاً آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بشناسیم و ثانیاً این که با حراست از آن ها و التزام به ارزش های اسلامی و انقلابی، قدردان عملی شان باشیم.

 


وی همچنین افزود: ما باید بتوانیم با ابزار تأثیرگذار هنر و رسانه که برای عامه مردم نیز جذابیت خاصی به همراه دارد، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را معرفی و تبیین کنیم و این مساله یکی از محورهای کلیدی در جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی خویش بر لزوم اهتمام نسبت به آن تأکید فرمودند.

 

کد خبر 1144979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha