تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همزمان با پیک ششم کرونا/ گلفیروزی سرپرست شد

همزمان با شیوع گسترده امیکرون در گلستان و آغاز پیک ششم کرونا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تغییر کرد و فاضل جای خود را به سعید گلفیروزی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، زمزمه های تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در چند ماه اخیر شنیده می شد و در فضای مجازی نیز هر روز گزینه جدیدی مطرح می شد.

 

سعید گلفیروزی و دکتر عظیمی گزینه های نهایی برای تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بودند که در نهایت با رایزنی مسئولان ارشد استان عبدالرضا فاضل که به ویژه در دوران کرونا تلاش زیادی برای بهبود سلامت عمومی جامعه انجام داده بود، جای خود را به سعید گلفیروزی داد.

 

این جابه جایی در حالی رخ داد که استان گلستان با شیوع گسترده سویه امیکرون مواجه بوده و شهرهای استان اغلب در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند.

 

در حکم وزیر بهداشت خطاب به گلفیروزی امده است: «خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده و شکر نعمت لست که از این فرصت گرانقدر جهت خدما به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید. در این راستا با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانومی و شرعی انجام وظیفه نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و بااستفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید».

 

 

کد خبر 1145230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha