برگزاری محفل انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری «مصباح» لردگان

بابامير گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان کانون فرهنگی هنری «مصباح» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد امام حسين (ع) شهر لردگان برگزار شد.

«فيروز بابامير» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان در کانون فرهنگی هنری «مصباح» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مصباح» مسجد امام حسين (ع) شهر لردگان ادامه داد: این محفل معنوی با حضور مشتاقانه فعالان و اعضای این کانون روبرو شد و تلاش کرده ایم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

 

وی اعلام داشت: بیشتر برنامه های فرهنگی کانون فرهنگی هنری «مصباح» مسجد امام حسين (ع) شهر لردگان به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود تا این فعالیت ها متوقف نشود. 

 

بابامير تصریح کرد: این محفل معنوی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور فعالان کانون فرهنگی هنری «مصباح» در مسجد امام حسين (ع) شهر لردگان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مصباح» مسجد امام حسين (ع) شهر لردگان ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی را از اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم عنوان کرد و گفت: ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به سمت قرائت و فراگیری بیشتری قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری «مصباح» لردگان است.

 

وی اظهار کرد: همدلی و همکاری برای برپایی چنین محافل معنوی در بین نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری «مصباح» شهر لردگان مثال‌زدنی است و این روحیه جهادی موجب افزایش فعالیت‌های قرآنی در این کانون شده است.

 

بابامير یادآور شد: کانون فرهنگی هنری «مصباح» شهر لردگان از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره برنامه های مختلفی را در فضای مجازی برگزار کرده است و این برنامه ها مورد استقبال افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان قرار گرفته است.

 

کد خبر 1145287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha