افتتاح و بهره برداری از ۲۴۰۰ پروژه در استان اصفهان

همزمان با دهه فجر ۲۴۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

«احمدرضا ضیایی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به طرح و پروژه های مورد بهره برداری دهه فجر استان اصفهان گفت: بیش از 2400 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان افزود: برخی از این طرح ها از 12 بهمن ماه تاکنون افتتاح شده و مابقی نیز تا پایان این هفته افتتاح خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ها 50 هزار میلیارد ریال هزینه شده، تصریح کرد: زمینه اشتغال بیش از 10 هزار 290 نفر در طرح های اقتصادی و خدماتی فراهم شده است.

ضیایی تعداد پروژه های بخش خصوصی  را 388 مورد اعلام کرد و گفت: این طرح ها در بخش کشاورزی، صنعت، دامپروری، اقتصاد کوچک،واحدهای خدمات فرهنگی و اجتماعی و اشتغال مددجویان نهادهای حمایتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه مابقی طرح ها در بخش دولتی، مشارکتی، خیرساز، شهرداری ها و دهیاری ها است، خاطرنشان کرد: احداث مدرسه، مراکز بهداشتی، درمانی، ورزشی، مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، واحدهای مشاوره ای، توسعه زیرساخت های روستایی، برق رسانی، آبرسانی، انتقال گاز و مخابراتی از جمله آن ها است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان به طرح های شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و اذعان داشت: اجرای پروژه های شهری و روستایی در راستای خدمت رسانی به مردم اجرا شده که احداث پارک، بوستان، آسفالت معابر، مراکز فرهنگی و حمل و نقل و رفاهی از جمله آن ها است.

 

وی یادآورشد: آیین افتتاحیه این طرح ها در شهرستان ها با حضور مسئولان ارشد استانی، مقامات ارشد وزارتخانه های متولی طرح ها انجام گرفته و ادامه می یابد.

ضیایی همکاری خیرین در اجرای پروژه های خدمات رسانی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: این طرح ها در حوزه بهداشت و درمان و مدرسه سازی بیشتر می باشد.

 

وی همچنین از برگزاری جشن های مردمی، برگزاری میزخدمت در مساجد و محافل عمومی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مردمی، تجلیل از فرهیختگان عرصه های مختلف و جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی و برپایی نمایشگاه های دستاوردهای اقشار مختلف در این ایام خبرداد.

کد خبر 1145510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha